Frida Charpentier

Trött på all snö

Publicerad 2011-01-05 11:48:50 i Min vardag,

Gud så trött jag är på all snö som är och det bara fortsätter att snöar. Just nu är det rena snöstormen hos oss och det ser inte ut att vilja sluta heller. Jag och Jesper hade tänkt ta oss till gymmet snart och ikväll blir det lite mat och sedan Björn Rosenström. Hade tänkt att vi skulle upp super duper tidigt imon och vara på svenska mässan vid öppning. Tarzans bror från samma kull plus en till ska nämligen ställas. Det ska bli jätte roligt att se, det jobbiga blir bara att ta sig upp så tidigt och sedan ge sig ut i all snö. Jag hoppas också kunna hitta lite billiga saker till Tasch men tråkigt nog har jag inga pengar. Dumt av mig att inte spara lite av julpengarna jag fick till just det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela