Frida Charpentier

Jobb ikväll...

Publicerad 2011-01-11 12:29:04 i Min vardag,

Hejhej!
Är lite seg efter att ha ätit frukost framför tv:n och kollat på dokumentären om bombningarna i London. Jag vaknar oftast till efter morgonpromenaderna men sen går hjärnan ner i viloläge igen. Jag funderar på om jag ska ta en powernap efter lunchen för jag har sovit så dåligt i natt, ska jobba ikväll så vill vara utvilad. Somnade runt 01.00, vaknade igen vid 03.30 utav att Tarzan rev ner täckpappen som står i sovrummet. Vaknade ännu en gång till när Jesper gick till jobbet men då kunde jag inte somna om så jag låg och drog mig till klockan var 10.00. Nu hade jag tänkt dammsuga och diska, kanske köra en maskin tvätt. Är väldigt bra att köra någon maskin då och då, så slipper man ett berg av smutskläder när dem rena börjar sina. Jag brukar ju plocka i ordning nästan varje dag men av någon anledning så har det inte blivit särskilt stökigt så vet inte riktigt vad jag ska pyssla med idag haha.

Guuud vad jag saknar att vara i stallet, småprata med hästarna och känna doften av hö, bajs och natur. Måste tillbaka till hästryggen snart, synd bara att dem flesta stallen här omkring är ridskolor :( Får kolla runt lite och se om jag hittar någon polle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela