Frida Charpentier

Jag älskar plusgrader!

Publicerad 2011-01-10 13:42:18 i Min vardag,

God dagens!
Har sådan ångest över att jag inte är och tränar, men hur lätt är det att ta sig dit i denna halkan? Hade jag haft bilen skulle jag redan ha varit och tränat. Man slår ju halft ihjäl sig av att vara ute just nu. Gud vad jag längtar till tills isen försvinner, då ska jag träna nästan varje dag :D

Just nu ligger Taschen nerbäddad i min rosa filt i soffan och sover. Där har han legat i snart 2 timmar. Jag drömde världens sjukaste dröm på morgonen innan jag vaknade. Jag och Micha var i Spanien och jag hade Tarzan med mig. Stället vi bodde på var jätte tattigt och man sov typ 20 personer i varje "rum". egentligen så var det inget rum utan ett upphöjt golv på stranden nära vattnet. Inga väggar och inget tak. Såg mer ut som ett flyktingläger. När vi sedan skulle hem fick inte tarzan följa för han var tungen att sitta i karantän och det var en massa strul med allt. Vaknade sedan upp av att krankillarna som var utanför mitt fönster för några dagar sedan borrade eller liknande så att det skurrade i hela lägenheten. Kul att vakna så klockan 8 en ledig dag :( Fast alla dagar är lediga dagar för mig, nästan iaf. Ska jobba i morogn och onsdag, får se om det kommer fler tider senare :)


Tog denna bilden igår kväll. Efter kvällpromenaden hoppar Tarzan blöt och smutsig upp på Jespers rygg och kännde för att tortera honom lite med sina kalla, blöta tassar hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela