Frida Charpentier

Idiot till hundägare...

Publicerad 2011-01-04 20:45:39 i Tarzan the dog,

Fan vad jag hatar människor som inte kan ha kontroll på sina hundar, framför allt när det gäller stora raser som chäfrar mfl. Mötte en man idag med 2 stora hundar, vet ej ras men dem var enorma. Han stannade till och höll in dem så att jag kunde gå förbi med Tarzan men då flög hans hundar på Tasch och började bita och hugga efter honom. Mannen verkade skita i vilket så jag fick slå bort hans hundar från Tasch, lyfta upp honom och kuta därifrån. Han sa inte till sina hundar att sluta eller bad om ursäkt för att dem ville äta upp min lilla ögonsten. Hade jag inte reagerat så snabbt så hade ena hunden bitit av honom bakdelen :( Som tur blev han inte skadad och verkar inte för tillfället ha några men från mötet men man känner sig inte så säker på stora hundar längre :S

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-04 21:41:01

Ja, hata hundägare som inte har koll på sina hundar överlag, stora som små. Sen blir det ju större skador om en stor ger sig på en liten, jag får alltid panik när jag möter småhundar lösa, Grim gillar ju inte andra hanar och kommer dom fram kan han klippa dom! Nej, man ska alltid ha 100% koll på sina hundar, oavsett storlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela