Frida Charpentier

God mat, fina vänner och bra underhållning!

Publicerad 2011-01-07 19:03:05 i Min vardag,

I onsdags var jag på LIlla London med Jesper och lite vänner. Åt lite och hade trevligt innan vi gick vidare till Trädgårn och lyssnade på Björn Rosenström! Jag hade aldrig sett han tidigare eller lyssnat så specielt mycket på hans låtar men jag blev inte besviken. Vi hade jätte kul och träffade lite folk från Jespers innebandylag. Lite goa bilder kommer här :)


Jag, Jesper, David & Sofie


Eric, Vicki & Viktor


Maria & Thomas


B.R & Det där jävla bandet!






En icke så smickrande bild på mig!


Vet ni vad, dem kom i mellan bilarna och skottade bort snön från våran P-plats så nu kan våran lilla skrutt bil stå normalt igen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela