Frida Charpentier

Ensam kväll!

Publicerad 2011-01-04 17:43:14 i Min vardag,

Hemma från stan nu och vrf kommer man alltid hem med minst en påse? Denna gången var påsen väldigt stor och innehöll en klädhängare som jag visar senare. Hade dock kollat på en jätte länge och blev glad när jag hittade en som passade in hos oss :)
Jag hade jätte mysig lunch med Jenny, kul att ses utanför jobbet för en gång skull. Skyndade mig hem för komma hem tills Jesper skulle vara hemma, tror ni inte han ringer och säger att han ska spendera kvällen hos en kompis då och att jag måste köra honom. Vill verkligen inte köra i detta vädret, har nämligen aldrig kört i snö tidigare och det gör ju inte saken bättre utav att det snöar en massa och är slaskigt, BLÄÄÄÄ!!! Han ska allt koppla in boxern så att jag kan hyra film ikväll Mohahaha....


Tarzan visar "stolt" upp sin fina vinterjacka innan promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela