Frida Charpentier

Chock så tidigt på morgonen!

Publicerad 2011-01-04 11:49:47 i Min vardag,

God morgon!
Var med om en så rolig sak nyss, jag satt i soffan och åt frukost samtidigt som jag kollade på tv och plötsligt står det 2 snubbar utanför mitt fönster på 3:e våning. Snacka om chockad, det visade sig att dem skulle upp på taket precis ovanför vårt ena fönster och nu borrar dem något så otroligt där uppe. Jag undrar vad dem sysslar med. Vilken tur att jag inte satt naken eller liknande, hade vart en syn haha


Kran och borrsladd!

Om ett tag ska jag in till stan och möta upp Jenny, ska luncha och plocka ut biljetter tills imon. Jesper slutar tidigt idag så ska hinna med att träna ikväll också. Drar jag med honom så slipper jag att gå :D haha
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela