Frida Charpentier

Blöta tassar!

Publicerad 2011-01-08 16:21:55 i Tarzan the dog,

Tarzan är väl för söt han. Skrattade så att jag grät när jag var ute och gick med honom nyss. Som sagt så har det ju regnat hela dagen och är jätte blaskigt och blött ute. Vår lilla pys gillar inte att blöta ner tassarna i onödan så vår promenad var inte alls rolig tyckte han. Han gjorde allt för att slippa gå i allt vatten så som att klättra på snövallar, ta onödigt långa genvägar och gå på så många isfläckar som han kunde hitta. Inget utav det var så populärt från min sida då det tog extra lång tid att komma hem och jag var kall och blöt. Så fort han råkade hamna i någon vattenpöl trippade han extra fint och högt med benen för att slippa det blöta haha.

Just nu ligger han och vilar efter sitt lilla damp anfall som han fick efter att vi kom in. Han har så mycket energi pga att jag inte kan rasta honom så mycket som han hade behövt och det resulterar i sönderbitna telefonladdare ex. :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela