Frida Charpentier

Sjukling :(

Publicerad 2011-02-02 20:41:16 i Min vardag,

Några dagar med feber och förkylning är inget jag rekomenderar, jätte jobbigt när man väl bestämt sig för att börja träna ordentligt :( Vart uppe på 39 graders feber, en ordentlig slemhosta och nu en snorig, täppt näsa och en ömmande hals. Tarzan har legat i soffan hela dagarna med mig och trorr att jag har varit döende eller liknande. Nu kom Jesper hem och väckte liv i hunden, han springer runt som en galning. Nu blir det lite mat och ännu mer soffmys :)

Kommentarer

Postat av: Yasmine

Publicerad 2011-02-10 19:38:06

Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)

Pussar och Kramar

//LadyYasmine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela