Frida Charpentier

+4,6

Publicerad 2011-02-26 12:48:28 i Min vardag,

God eftermiddag, har ni sovit gott? Det kan jag lova att jag har gjort. Igår efter att jag hämtade Jesper från jobbet så lagade vi lite mat och myste i soffan. Jag lyxade till det med ett glas vin till maten, smaskens. Det gick någon thriller på tv som jag ville se men sorgligt nog somnade jag 20 min in i filmen och vaknade idag klockan 09.30 i sängen. Hmm undrar om jag kom dit självmant eller om Jesper fick släpa dit mig?!

Jag var ju i stallet igår och red, går ju bättre och bättre men känner mig som en trasdocka på den stora damen. Jag saknar verkligen ponnyridningen men visst är det kul att utmana sig lite och lära sig något nytt? :) Nu måste jag gå och fixa mig för jag ska bort till stallet snart igen. Ska bli skönt att åka dit när det är ljus ute och inte så kallt, idag har vi nämligen 4,9 plusgrader :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela