Frida Charpentier

Hektiskt mot sitt slut.

Publicerad 2010-09-08 18:03:34 i Min vardag,

Vovven sover så gott i soffan, pojken är snart på väg hem från jobbet och jag lagar mat och tvättar strax innan jag ska iväg till jobbet. Vad gör man inte för dem man älskar?!
Känner att ångesten börjar komma gällande träningen. Har blivit väldigt lite av det i sommar då dagarna har bestått utav äta, jobba och sova. Har gått upp kl 05.55 eller 06.00 i princip varje dag och gått till sängs runt 21.00. Rolig sommar? hehe Men därför vi har hösten, nu börjar mitt roliga ist. Ska ju upp till Luleå 21 okt och stanna 3,5 vecka :D Längtar riktigt, riktigt mkt faktiskt. Ska bli så kul att få komma bort lite från vardagen och sedan få träffa en folk :)

Nä nu blir det mat och sedan jobbet!
Vi höres inatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela