Frida Charpentier

Ruskigt väder

Publicerad 2010-10-18 10:18:02 i Min vardag,

God morgon,
Sitter vid Tv:n med en stor kopp te, tända ljus och en filt omkring mig. Det blåser jätte mycket ute, är grått och oroligt deprimerande väder idag. Då passar det verkligen bra med lite soffmys. Tarzan har lagt sig i vår säng där han sover gott. Jag tror inte att han sover så mycket under nätterna för han lägger sig alltid i sängen igen efter vår morgonpromenad och där ligger han tills han blir hungrig eller måste ut och kissa igen. Vi har en otroligt morgontrött hund :P Dagen idag kommer nog inte bli mer än att vistas i soffan. Skönt att vara ledig och tänker ta vara på denna dagen till fullo. I morgon ska jag leka lite med Patricia + packa, på onsdag blir det att packa allt som ska med och på torsdagen blir jag tvungen att gå upp kl 3 eller något då planet lyfter väldigt tidigt. Nu ska jag dricka mitt te och mysa lite till :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela