Frida Charpentier

Lulä

Publicerad 2010-10-22 21:03:43 i Luleå -10,

Nu sitter jag i mitt och Jespers rum hemma hos hans pappa i Luleå. Vi kom igår tidigt på morgonen, hann åka förbi och äta hos hans farmor och farmar + att vi var på min första hockey match igår och Luleå vann med 1-0 mot modo! Idag var det första jobbdagen som gällde och guud så nervös jag var inför det. Gick självklart strålande men det är väldigt rörigt och förvirrande nu i början innan vi fått i ordning på grejerna. Efter jobbet körde vi inom MAX och köpte med oss lite kvällsmat, kollade på gårdagens lyxfällan och herre gud vilken blåst brud! Om ni inte har sett avsnittet så snälla gör det, hon måste rankas som sveriges mest blåsta brud, näst efter Kissie... Kände mig lite rastlös efter det så tog vår röriga resväska i egna händer och plockade in våra saker i garderoben, så nu är det snyggt här igen. Nu väntar jag på att badkaret ska fyllas med härligt, varmt vatten som jag och JEsper ska krypa ner i (myyyys). Blir eventuellt också färgning av ögonbryn och fransar. När det gäller bilder i bloggen så kommer det nog inte upp så många nu när jag är iväg, jag ska försöka plocka in en del då och då. Framförallt på söndagarnn (en massa partybilder)
Puss på er♥

Kommentarer

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-11-18 18:51:33

Jo jag med. Egentligen. Men har varit superblond så länge nu, så snaste gångerna har vi lagt i mörkare slingor, några mer för varje gång, som för att vänja mig, haha. Idag blev det större förändring dock.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela