Frida Charpentier

Måndag!

Publicerad 2010-11-29 13:59:46 i Min vardag,

Hej svejs!
Försov mig lite idag, jag skulle gå upp klockan 08.30 men råkade somna om efter att jag hade stängt av larmet hehe. Men jag var inte den enda idag, stackars Jesper vaknade utav min väckarklocka och kom på sig att han hade börjat för 30 min sen. Själv så har jag gått en långpromenad i solskenet, det är helt fantastiskt fint väder ute så ska nog gå en sväng snart igen. Man får ju passa på så länge det är ljust ute, annars är det inte så kul. Så nu ska jag klä på mig efter duschen, fixa håret på ett nytt sätt och sedan överväga en till promenad :) Hej så länge♥

Kommentarer

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-12-14 14:27:43

Haha vad söt du är:) Jag kämpar på här hemma allt jag kan:)

Postat av: jessica

Publicerad 2010-12-15 15:35:55

hihi verkligen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela