Frida Charpentier

På upptäcktsfärd

Publicerad 2010-07-14 12:24:08 i Min vardag,

Kom precis hem från en härlig promenad med Tarzan. Solen börjar titta fram och det är riktigt skönt ute. Gick en ny runda som jag absolut kommer gå minst 1 gång per dag och jag vet inte säkert men kan tänka mig att den tog minst 30 min iaf. Ska ta tiden imon :P  Vill hitta en runda som tar 60 min också så att man får lite träning på köpet. Jag fick ett hett tips från Hannaz.se där hon tipsade om ett par vikter man har på benen när man är ute och går/springer. Så fort Tarzan har somnat ska jag bege mig mot Frölunda Torg och införskaffa mig sådana + gnälla lite på Gina Tricot som säljer söndriga kläder till mig. Den hade släppt i sömmarna, det inringade på bilden!



Funderar på om jag kanske ska byra färg när jag ändå håller på haha

Synes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela