Frida Charpentier

Äntligen lite egentid

Publicerad 2010-07-13 21:35:27 i Min vardag,

Nu ligger lilla vovven och sussar gott i soffan, det mesta är gjort i lägenheten som skulle göras och jag känner att jag har lite tid över till ett fylligt inlägg. Dagarna i Halmstad var helt underbara med mycket värme, lek med syrran och tid med mamma. Jag började min lilla minisemester med en runda på Liseberg med familjen, åkte sagoslottet, dem flygande grisarna, kaninresan, farfarsbilarna mfl och det uppskattades av lillasyster. Sedan bar det då av till halmstad där jag bara tog det lugnt. Jag har bott i min bikini dessa dagar, vi hade det riktigt varmt. Men tyvär så syns inte det, är lika blek som tidigare. Det var för varmt att ligga uppe vid stugan och sola och Tarzan får ju inte följa med ner till havet så det fick bli skuggan under parasollet fram till kvällen. Men i morgon ska det bli fint väder igen och då ska jag passa på att sola en massa innan jag börjar jobba igen. Jag måste ha lite att komma med när mitt hjärta kommer hem från norge haha.
Här kommer lite bilder från helgen!




Lite glassande i poolen hann vi med



Jag kollade precis på Supersize vs superskinny och tycker det är hemskt. Att människor kan utsätta sina kroppar och psyke på detta viset. Då talar jag inte bara om dem stora utan även dem små och påminner mig själv om att jag ibland tänker samma tankar som dem gör. Men efter att ha kollat på det programet upskattar jag min kropp väldigt mycket och är egentligen väldigt nöjd. :) Visst finns det bitar man vill ändra, men hur mycket man än gör för att förbättra kommer man nog alltid ha något att klaga på. Eller vad tror ni?
Nu ska jag äta lite geisha :D
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela