Frida Charpentier

Stressiga julklappar

Publicerad 2010-12-16 12:14:24 i Min vardag,

God morgon på er!
Hoppas att ni har sovit bättre än vad jag har gjort inatt, har haft fruktansvärt ont i ländryggen, det har knakat och brakat i vardagsrummet så vissa gånger trodde jag att grannen skulle rasa in + att Tarzan hadde drägglat ner hela min sida av min säng. Tur att man är ledig och får sova till klockan 11 :D Som sagt så har min fyrbenta lilla vän börjat dräggla nåt så kopiöst mycket när han sover. Det har han aldrig gjort tidigare, jag funderade på om han var förkyld och täppt i nosen eller liknande? haha har bilder på det men har inte riktigt kommit på hur jag får över mina bilder till jespers Mac, min dator är nerpackad pga renoveringen + att jag inte har någon plats för den just nu så får lära mig det här ist.
Dagen idag består utav lite frukost, en kort prmenad med hunden(då det är världens slaskväder ute) och sedan städa och tvätta. Det ser verkligen ut som om grannen har trillat in här haha
Vi hörs senare ♥

Just det, måste komma iväg och köpa julklappar till jesper också, det var ju det inlägget skulle handla om. Men det kan vi ta senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela