Frida Charpentier

Renoverings objekt

Publicerad 2010-12-15 16:16:46 i Hem, inredning & renovering,

Vet inte om jag har skrivit något om att vi har örjat renovera, har berättat om alla våra planer men dem har inte riktigt fått sin början. Men nu ska ni se, här händer det grejer, hela köket och hallen är fulla med vardgsrums möbler, väggarna är målade vita, taket vitt och just nu håller min händige man på att lägga golv. Ett supersnyggt valnöts golv som kommer bli kanon när det väl ligger på backen.

Såhär såg det ut före:

Med möbler


Utan möbler


Hittade väldigt snygga tapeter undertill i hallen!


Lille Taschen ville också vara med och riva, men det fick han inte!

Efterbilderna får ni inte se förns golvet är lagt och eventuellt möblerna är inne ;) Jag har fått assistera Jesper en hel del nu med att hålla dammsugaren medans han kapar till golvet och det är minst sagt ett av dem tråkigaste jobben jag har varit med om haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela