Frida Charpentier

Magsjuka :(

Publicerad 2010-12-15 17:01:04 i Min vardag,

Vaknade i söndags natt av att jag mådde jätte dåligt och allt slutde med att jag fick vara hemma från jobbet i måndags. Jag har haft roligare dagar än just den dagen. Hur kul är det att vara ensam hemma med en hund och må så dåligt så att man inte kommer upp ur sängen? Tyckte mer synd om Tarzan än om mig faktiskt, han låg i sängen vid mitt huvud hela dagen och dem 2 gångerna han fick gå ut och kissa fick han inte gå många meter stackarn. Men han verkade inte bry sig så jätte mycket faktiskt, så länge han fick vara med mig var han lugn och fin. Igår kännde jag mig mycket bättre och trodde att jag skulle kunna gå till jobbet idag men det sket sig då det vände inatt igen. Hoppas att jag kan vara bättre imon så att jag kan gå till torget och köpa lite julklappar och sedan jobba på fredag :)

Kommentarer

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-12-15 22:04:58

Köper du det i butik är det jäkligt dyrt. Ett tips är att köpa på Tradera, där finns det hur mkt som helst, alla olika färger och borstar mkt billigare. Solpudret och borsten betalade jag 378 spänn för (inkl frakt), och det får man nog knappt borsten för i butik.

Nu var solpudret i en lite mindre burk än dom stora foundationburkarna, och foundation har jag för mig kostar lite mer. Men kika på tradera som sagt så kommer du undan billigt och bra:)

(det räcker sjukt länge med, en burk foundation räcker över ett år! så tänker man så är det sjukt billigt).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela