Frida Charpentier

Bambi på hal is

Publicerad 2010-12-16 19:56:45 i Min vardag,

Kom precis in från den kortaste promenaden någonsin. Det var ren snöstorm ute när vi gick utanför dörren men lugnade ner sig ganska snabbt. Det var livsfarligt att gå ute nu om man inte hade spik under fötterna för det var som rena isbanan. Under den nya snön hade allt slask frusit så första steget utanför trappen höll jag på att slå ihjäl mig. Kom halvvägs till parkeringen innan jag vände in igen. Stackars Tarzan slirade runt som en liten boll och gjorde kullebyttor, ett under att han inte bröt benen. Nu ska jag duscha, poppa lite popcorn och sätta mig i sängen framför tvn och spendera resten av kvällen där :) I morgon ska jag äntligen jobba igen och till helgen är både jag och Jesper lediga. Riktigt skönt, hoppas på att få golvert och listerna klara så att vi kan möblera på söndag. Jag har stora planer på hur vårt nya, fina vardagsrum ska se ut :D
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela