Frida Charpentier

Mellandagsrean!

Publicerad 2009-12-26 15:03:09 i Allmänt,

Hej på er igen!
Vart tog julen vägen? Den bara försvann, känns som om allt är över nu, men vi har ju nyår kvar och då ska det bli partaj.
Jag var en sväng på Frölunda torg idag, lämnade tillbaka en skjorta som jag köpte till jesper som fick en annan istället. Köpte lite på rean till mig själv, ett par skitsnygga strumpbyxor som var svarta med ett rutigt mönster. Låter skitfult men ni kommer få se bild från nyår då jag ska ha dem på mig. Trodde dem kostade 99 kr men när jag skulle betala så kostade dem bara 70 kr! Sedan köpte jag också mina efterlängtade träningsbyxor. Inte dem snyggaste precis men sjukt sköna. Dem var väldigt enkla, helt svarta med en rosa liten rand längst ner vid vaden på vardera ben. Men som sagt dem satt perfekt och kostade bara 300 kr. Så jag gjorde 2 lyckade köp idag. Letade också efter ett par vanliga lite tjocka sneakers eller liknande men det finns ju inte någon stans, vart ska man leta? Jag måste ha ett par tjockare skor nu i vinter, kan inte gå runt i mina porrstövlar när vi ska iväg och åka skidor, då vill man gärna ha ett par vanliga, sköna skor efter att man haft på sig pjäxorna en hel dag.

Lite mer uppdatering om min jul och den värsta tågresan någonsin kommer senare idag! För nu ska jag gå och hänga upp tvätt och städa lite :)



Här är dagens mysklädsel!
En skön halvstor t-shirt och slitna jeanstajts!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela