Frida Charpentier

Julklappsinhandling!

Publicerad 2009-12-19 10:51:36 i Allmänt,

-10 grader och sol ute och snart ska jag åka in till stan och julshoppa med johanna så kan det bli mycket bättre?! Ne jag tror inte det.
Jag är ledig hela helgen och det känns så skönt att veta att man kan göra precis vad man vill, när man vill utan att behöva passa en massa tider och framför allt gå runt på jobbet och slita. Det var riktigt tur att jag var ledig idag för att min vänstra handled strejkar och värker en massa!

Lite snabbt om gårkvällen; Det var grymt kul att jobba igår då vi hade i alla fall mina favorit gubbar på julbord. Och vem fick inte favvo gubben på sitt bord, jo jag. Han är så mysig och glad. Ler hela tiden och är så tacksam för allt. 
Jag fick även en massa god beröm av en av dem. Han tyckte jag hade gett dem så bra service sist vi hade dem och att jag lyser upp och sprider glädje när jag jobbar så det var riktigt kul att höra!
Det var också en som ville gifta sig med mig i nästa liv hahaha Dem är så sjukt roliga.
När kvällen var slut plockade dem in oss på led i matsalen och tackade så hemskt mycket för en trevlig kväll och gav oss 2 biobesök var. Så otroligt sött av dem. Jag kommer sakna gubbarna över julen hahahaa

Dagens schema är att jag ska åka mot stan och träffa johanna. Ska köpa alla julklappar som jag inte orkat köpa än. Ska även kolla efter en klänning eller kjol och blus till jul och nyår.

Ha det bra idag!

Pusspuss
♥J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela