Frida Charpentier

Härlig dag i stallet med vårkänslor..

Publicerad 2011-03-13 18:49:24 i Stallpingla!,

Vilka vårkänslor jag fick i stallet idag, fåglarna kvittrade, det var varmt och vattenkopparna har äntligen kommit igång igen så att vi slipper vattenhinkarna i boxarna. Kännde att jag ville vårstäda i hela stallet idag, göra snyggt och hälsa våren välkommen. Det gick bra med ridningen idag och jag var nöjd när vi lämnade ridhuset, mer om ridningen kan ni läsa på susstyle.likasens.se där Linnea, Sofie och jag bloggar om Lindy och vår ridning :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta lite kvälle när Jesper kommer hem från gymmet. Hoppas det blir lite tid kvar till nätshoppingen på Gymgrossisten.se.
Kram


Längtar så efter värmare dagar och lite slappande på klippor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela