Frida Charpentier

Comhem, vad kan jag hjälpa dig med?

Publicerad 2010-09-28 14:03:54 i Min vardag,

God dagens,
Äntligen fungerar mitt internet som det ska och jag kan slippa känna mig helt ensam och uttråkad haha.
Fick ringa till Comhem innan så att dem kunde lösa det åt mig eftersom jesper stack till stockholm idag och lämnade problemet kvar till mig. Men det här med telefonkö är inte riktigt min grej, framför allt inte när man har någon tant som snackar i luren om en massa saker som jag inte har en aning om vad det är hon menar. Inte nog med det så får man snacka med någon dryg stockholmare (ifs trevlig) men som sagt lite dryg. Varför får man inte prata med Judit och Judit för? :(
Nu ska jag fixa mig, ta bussen till torget (orkar inte gå) köpa vantar, pannband/mössa, nagellack och lite mat :)
Hörs sen så ska ni få se vad det blev...
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela