Frida Charpentier

Tidig morgon!

Publicerad 2010-07-10 08:39:48 i Min vardag,

God Morgon!
Japp ni ser rätt, jag är uppe 08.30 på min första lediga dag på min mini semester. Det känns som rena sovisen, går ju upp kl 05.00 annars, så jag är pigg och glad idag. Nu ska jag bara kolla vädret så att jag vet vad jag ska ta på mig för kläder, sedan blir det duschen och lite frukost innan jag ska bege mig mot Liseberg och möta upp mamma med Co. Ikväll bär det av mot Halmstad där jag ska spendera några härliga dagar. Träffa en massa kompisar, sola, bada och bara njuta av lite ledighet :) Hur kommer er helg att se ut, ska ni göra ngt specielt?

Inatt drömde jag världens sjukaste och dummaste dröm. Tänker inte ens gå in på vad den handlade om så dum var den. Vaknade också någon gång mitt i natten av att jag fick sms. Ett sms av min älsklings pojke :´) <3 Det värmde i hjärtat! 

Puss på honom♥


Jesper och Jag i Gbg några dagar efter att han åkte ner till mig från Luleå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela