Frida Charpentier

Trasan lilla

Publicerad 2010-09-08 16:09:50 i Tarzan the dog,


Här är vår lilla älskling 9 veckor och dagen då vi köpte honom♥


Här är han 16 veckor och har växt enormt mycket.

Idag blir gullet hela 20 veckor och tiden går så otroligt fort :)
Är väldigt dålig på att fota, alla härliga bilder finns på Jespers dator och dem vet jag inte hur jag ska komma åt tyvär. Får fixa det senare någon gång :)
Är lite tråkigt nu när jag jobbar kväll för jag får sällan träffa honom mer än när jag kommer hem på natten och morgonen när han går till jobbet. Men pengarna måste ju rulla in. Idag får vi ses en snabbis om han hinner komma hem innan jag sticker iväg. Det roligaste är såklart att jag får väcka honom på nätterna för att säga hej. Fast "får" var väl att ta i, jag gör det ändå hihi.

Puss

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-08 16:54:43

Vilken sötnos!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela