Frida Charpentier

Lördag återigen

Publicerad 2010-09-18 12:55:15 i Min vardag,

Gisses vad veckorna springer iväg, det är redan lördag igen! Igår var en kanon dag, myste lite med älskling innan jag mötte upp Patricia på frölunda torg. Shoppade lite tvål och body lotion på H&M ( Visar senare inatt eller i morgon) och sedan tog vi en mysig fika på Espresso Hous. Handlade lite Tacotillbehör på Hemköp där vi hade extremt kul när vi skulle betala i självbetalningskassan haha...
Ikväll ska jag jobba men efter jobbet kommer Patricia och hämtar upp mig så ska vi hem till henne och ha lite trevligt med henneas vänner och lite alkohol. Blir inte sent för min del och absolut ingen utgång då Tarzan är med. Är ju jobb imon också... Men det ska bli kanonens kul :D

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela