Frida Charpentier

Hej svejs!

Publicerad 2010-09-13 13:03:38 i Tarzan the dog,

Gött, ny vecka och jag börjar den med 3 dagars ledighet. Helgens arbete gick jätte bra och min nervositet hade jag inte alls behövt. Hoppas att det går lika till helgen som kommer. Idag ska jag röja upp i lägenheten och göra jätte fint. Jesper ska inte kunna känna igen sig när han kommer hem! Tror ni att jag kommer orka genomföra min städplan? haha kanske kommer max halvvägs men det är alltid något ;)

Min lilla älskling mådde visst inte så bra igår och jag är glad att jag inte var hemma. Han gick runt och bajsade löst i hela lägenheten. I hallen, sängen, min spikmatta samt Jespers byxor och jag blev väl upplyst om att det inte luktade särskilt gott. Men sen när har avföring börjat lukta gott? ;) hehe

Nu kommer en liten bildbomb på vårt kärleksbarn, Tasch!






Dessa bilderna togs i veckan och han har redan hunnit bli 20 veckor. Han förändras för varje dag och han blir bara lugnare och lugnare för hela tiden. Visst han har kvar sina knäppa anfall när han leker och håller på att riva allt runt omkring sig. Men något han aldrig gjorde tidigare som han gör nu är att han gärna hoppar upp i knät och lägger sig när vi kollar på tv. Hur mysigt som hellst ju. Han tappar även sina valptänder nu och alla framtänder i överkäken är borta och nya stora gaddingar tittar fram. Just nu har han 2 st lösa tänder i underkäken som kommer trilla bort när som hellst. Min lilla bebis börjar bli stor!

Nu på med högsta volym på spotify och sedan raka vägen mot städskrubben!
Puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela