Frida Charpentier

Härliga höst!

Publicerad 2010-09-16 12:48:52 i Min vardag,

Visst är det härligt med hösten?! Idag är det en sådan dag som man tycker om. Solen skiner, träden ändrar färg och det yr runt en massa färgglada löv överrallt. Okej det kanske blåser liite för mycket för att det ska vara toppen, men det är härligt ändå. Tyvärr ser det ut som om det ska börja regna när som hellst oc det är ju tyvär inget vidare. Tänker inte göra om samma tabbar som igår och pricka dem värsta skurarna. Just nu ligger lilla Tasch på sin balkong och sover. Det är hans absoluta favoritplats i lägenheten men det är en hård strid mellan den och vår säng ;P

Idag är jag faktiskt mycket piggare, kan nog bero på att klockan bara är 1 men ändå... Ska hoppa in i duschen strax och sedan ska jag försöka ta tag i lite saker som jag sagt men inte orkat genomföra i veckan. Som att dammsuga och vika ihop tvätten.


Här får ni en härlig vårbild från 2008 när jag fortfarande bodde i Halmstad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela