Frida Charpentier

Hagel och ösregn

Publicerad 2010-09-15 14:43:13 i Tarzan the dog,

Vad tror ni inte hände mig och Tarzan precis när jag bestämde att vi skulle gå ut på en kiss-runda mellan skurarna? Jo vi hamnade precis i en och det var den värsta på länge. Som tur var hade jag tagit på mig regn jackan ifall det skulle komma lite regn men Tasch fick vara utan sin då jag tyckte att den säkert inte skulle behövas. Men när vi hade kommit tillräckligt långt ifrån porten för att det skulle vara lönsamt att springa tillbaka så öppnade sig himlen. Vi tog skydd under ett träd när det började hagla och stackars bebis blev alldeles förvirrad och fattade inte vad det var som slog honom i huvudet. Han fick hoppa in i min regnjacka så att han inte skulle bli helt genomblöt och då ringer min telefon. Tror ni inte det var Jesper som ringer från jobbet och ska skoja med mig om att Tasch är kissnödig och vill gå ut. Tror ni han fick dagens skratt när han fick veta att vi just då stod under ett träd för att skydda oss så gott som det gick mot både regn och hagel?! haha
Så nu blir det mjukisar i soffan med te och choklad för att torka till och få upp värmen :)♥


En gammal bild på Tarzan efter att han har duschat. Men såhär såg han ut när vi kom in igen hehe

Kommentarer

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-09-15 20:48:26

Vilken sötnos:)



Fodrade? Lite har vi men det kommer mer, just nu är det mest ofodrat. Men som sagt, det öser in nyheter:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela