Frida Charpentier

Fullspäckad helg!

Publicerad 2010-09-24 13:23:34 i Min vardag,

Hejhej,
Idag är det fredag och jag har jobbat klart min sistadag denna vecka. Om ett tag bär det av till Borås och jespers kompis där det blir lite god mat, film och mys för hela slanten. Sedan kör vi hem till göteborg igen, sover gott i våra sängar tills vi vaknar upp på lördag morgon. Då vill jag gå och shoppa, tror Malin vill det också så får bog bli det. PÅ kvällen kommer vi hitta på något kul som bowling eller liknande innan det blir utgång hela natten. Söndag kommer vi spendera i myskläder i soffan antar jag ;)
Vad ska ni hitta på då?
Nu ska jag ta en ipren mot min mensvärk och sedan sminka mig lite och byta kläder!
Puss

Goa och glada 2009 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela