Frida Charpentier

Efter regn kommer solsken...

Publicerad 2010-09-14 15:23:31 i Tarzan the dog,

Och jag har varit på en promenad med Tasch, fast han slapp sin fina regnjacka eftersom det är sol ute. Glömde att berätta om mitt och tasch´s lilla upptäckt igår när vi var ute och gick. Vi fick syn på en ekorre som inte alls var skygg, vi kom jätte nära den. Men den var inte så vänlig av sig, den klättrade upp i sitt träd och tittade på oss som om hans ögon kunde skjuta laser och så lät den jätte roligt. Han var nog inte så glad över att vi jagade runt den lilla stackarn hehe.
Här kommer bilderna på Tarzan med sin regnjacka som han inte riktigt tycker om. Ser ut som om han hatar mig med den där blicken ;P




Har fixat mig en mittbena idag, kände att jag var ganska så trött på sidbenan som jag har haft ganska så flitit sedan jag var 14 eller liknande. Ska bli intressant att se om jesper ser någon skillnad sen..Jag tror dock inte det! Vad är det som fattas hos killar när dem aldrig ser när man fixat till sig lite extra, bytt frisyr mm?? Någon som har en teori så dela med er :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela