Frida Charpentier

12.43

Publicerad 2010-09-15 13:11:35 i Min vardag,

Usch vad jag hatar att vara trött, jag sov jätte dåligt i natt och var tvungen att gå upp klockan 5 idag. Inget vidare att ha sov problem när man jobbar frukost :(
Men det gick väldigt bra på jobbet, inget vidare intressant har hänt idag och jag ska orka tvätta lite samt dammsuga innan jag går och lägger mig. Är det likadant för er som för mig att bara slänga sig i soffan och sedan inte komma upp därifrån förns man har sovit några timmar? Jag tvingade precis upp mig därifrån för att just detta inte skulle hända. Hade det dick så mysigt med Tasch sovandes på min mage men honom bäddade jag ner i vår säng i sovrummet ist. Nu ska jag vara duktig och göra lite fint :)
Puss♥


Bilden är från när Micha var här senast och vi gjorde cupcakes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela