Frida Charpentier

vinter shopping

Publicerad 2010-10-12 15:33:31 i Min vardag,

Nu har jag äntligen inhandlat mig ett par stövlar och en jacka(bild kommer i senare inlägg). Ett par ljust bruna stövlar och en svart härlig "Antarktis" jacka. Jag kommer defenitivt inte frysa i vinter. Det känns skönt att ha köpt det innan vi sticker till luleå som är om 10 dagar. Shit, kan tiden gå mycket fortare? Jag måste snart börja packa och se till att alla kläder är tvättade haha. Jag har redan fått resfeber och det blir inte bättre av att vi ska ha Tarzan med oss på flyget. Jag är riktigt nervös över hur det ska gå att flyga, tänk om han spyr och låter en massa :S.
Nu ska tvätten hängas upp och lägenheten fräschas upp. Puss♥

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2010-10-12 16:51:46

lämna tasch hos miiiiiiggg :DDD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela