Frida Charpentier

Storstäd!

Publicerad 2010-10-15 12:21:41 i Min vardag,

God middag alla,
Idag står storstädning på listan och jag tänker inte sätta mig i soffan förns jag är klar. Det ska plockas iordning i HELA lägenheten + dammsugas och skura golven. Såg att Tarzan hade kissat på min fina dörrmatta inatt :( Jag som trodde han hade blivit rumsren. Ne men det ska verkligen bli superfint och dofta underbart här när Jesper kommer hem från jobbet ikväll. Har ju fram till klockan 8 på mig så skall nog klara av det;) Hade tänkt börja plocka fram kläder som jag ska ha med mig till Luleå, fast det känns lite tidigt då vi inte åker förns på torsdag. Men man ska väl vara ute i god tid eller? hehe Kan tänka mig att det blir mycket bloggande idag eftersom jag nu har förbjudit mig själv från att se tv, bra för er;)


Bild från Januari 2009 i Luleå :)

Kommentarer

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-10-15 13:11:22

Haha näe så mkt lugn är det ju inte här hemma, det väsnas för fullt, men bra blir det iaf:) Det är ju huvudsaken.

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-10-15 19:07:46

Jag vet! Man kanske skulle ta och baka lite imorgon? Jo det ska jag nog. Äppelpaj. Mums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela