Frida Charpentier

Bilen går mot Landeryd!

Publicerad 2010-10-08 11:56:16 i Min vardag,

Nu är jag hemma från jobbet, Jesper kom och hämtade mig. Vi gick en liten promenad tillsammans innan han var tvungen att åka till jobbet. Min dag består av lite städning och packning. Vi ska nämligen åka hem till mamma och Co över helgen. Ska bli kul att träffa dem igen. Vi ska nog hinna med en resa till Gekås antingen imon eller på söndag när vi är på väg hem till gbg igen. Filippa blev helt till sig när mamma berättade att vi skulle komma hem över helgen och bestämde skarpt att Tasch skulle sova i hennes säng bland hennes gosedjur. Undrar hur länge hon håller det med tanke på att han äter alla gosedjur han får tag på haha. Kanske hörs senare eller i morogn :)
Ha en underbar helg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela