Frida Charpentier

Vilken morgon!

Publicerad 2010-05-05 11:15:53 i Allmänt,

Jag vaknade av att jag drömde att jag var och provade bröllopsklänningar men personalen var katastrof. Dem tog fram en massa fula klänningar i olika färger och en svart balklänning. Dem hade inget som såg ut som en bröllopsklänning. Det var min mamma som tvingade mig att prova alla klänningar i den butiken men jag själv ville egentligen gå till en annan butik där jag visste att dem hade många fina klänningar.
Det är sjukt vad man kan drömma egentliigen haha.

Igår när vi var i stan blev det god sushi på SlimFood, en dyyyr regnjacka på Femmans Sport och en ögonbrynspenna på Åhlens. Jackan var verkligen behövlig, den var grymt skön och snygg. Knallröd så att jag syns haha. Jag hittar ingen bild så ni kanske får en senare eller från när jag har på mig den :)

I söndags var jag, Jesper och David ute och fiskade. Jag fick äntligen min första fisk på kroken som jag själv tog upp på land och släppte sedan i. Det var en Svärdål enligt mig haha När jag fick napp skrek jag; Jag har fått fisk, jag har fått fiiiisk, det är en ååål, nej en svärdfiiisk, jag har fått en svärdfiiiisk... Hahaha snacka om att dem andra hade roligt åt mig!
Här kommer lite bilder från i söndags.





Ha en bra dag
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela