Frida Charpentier

Tillbaka efter uppehåll!

Publicerad 2010-05-04 09:57:29 i Allmänt,

Hej igen alla söta!
Förlåt för att jag inte har bloggat på väldigt länge, jag har inte haft någat att dela med mig av så det har helt enkelt inte blivit något. Men jag tänkte slänga in en fråga och höra med er vad ni vill läsa om? Allt från vad jag gör på dagarna till andra roliga saker. Jag är väldigt öppen för förslag så skriv så att tangentbordet glöder.

Idag vaknade jag av att Jesper poppade musik, det var bara att ge upp den sjuka drömen och den härliga sömnen och dra sig upp till köket. Men det var lika bra tycker jag, det är så jobbigt att sova länge då man blir så slö och inte orkar med något under dagen. Senare när Jesper kommer hem ska vi in till stan och byta mina kängor, eller ja en av dem. Jag köpte ju ett par men bytade till en större storlek men nu har jag upptäckt att dem är inte lika. Den ena har skinn i sig och den andra har vanligt tyg. Borde hon i kassan ha märkt det när hon tog upp dem och kollade så att storlekarna var rätt?? Jo man tycker ju det.

Senare ikväll ska jag jobba på Festvåningen, det är så kul att vara tillbaka där.

Kommer fler inlägg under dagen så håll utkik =)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela