Frida Charpentier

Sommar?

Publicerad 2010-05-19 14:17:01 i Allmänt,

Galet vilket härligt väder det är ute idag, jag kan inte förstå vad det kom ifrån! Vaknade klockan 8.00 idag, åt frukost och sedan tog jag en härlig promenad i solskenet till gymmet. Där blev det väl ett sådär bra pass men är nöjd ändå, det är mycket bättre än ingenting alls. Sedan gick jag till Frölunda Torg och köpte hårinpackning, tog bussen hem innan jag stack till ungdomsmottagningen och arbetsförmedlingen. Nu är jag klar med allt idag förrutom jobbet. Orkar inte jobba i denna värmen, helt sjukt ju. Jag ska inte börja att klaga det första jag gör nu när sommaren är här, men det kan väl börja lite försiktigt och inte så extremt. Känner att jag har fått lite färg på kinderna idag och det är då inte helt fel.

Dagen Träning!
Rumpa/lår 2
Biceps/Triceps 2
Mage 2
Kondition 0 (a)

Dagens Mat!
Frukost; Ostfralla med tomat, yoghurt, juice
Lunch; Korvstråganoff med ris och grönsaker
Middag; Vad jobbet har att erbjuda


En sak jag längtar till är nästa onsdag, då ska nämligen min kära vän Mathilda komma hit i 3 dagar. Det var nog 3 år sedan vi sågs sist och nu tyckte vi att det var på tiden att vi skulle ses. Jag är bombsäker på att vi kommer ha extremt kul med shopping, nattliv och en massa tjejsnack :D Som sagt, jag läängtar!

Nu ska jag äta lunch, ta en powernap, duscha och sedan åka till jobbet :D
Och förresten, imorgon är jag 20 år och bäst för er att ni grattar mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela