Frida Charpentier

Solat på Sportlife!

Publicerad 2010-05-05 14:33:29 i Allmänt,

Härligt, nu har jag varit och solat på Sportlife även där jag tränar och klipper mig. Det är mitt andra hem här i Götet även om jag inte har varit där på ett tag. Men jag ser det som semester, det måste man ju också ha ibland haha. Visste ni att forskarna har kommit fram till att sola solarium är lika farligt som att röka! Hmm jag vet inte om jag tror på detta. Vad tror ni?

Jag som trodde att jag skulle hitta en massa roliga bilder på folk som solat för mycket på google men det fanns inga alls :( tråkigt haha.

jaja nu ska jag äta något, duscha och fixa mig innan jobbet (Y) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela