Frida Charpentier

Lunchtid

Publicerad 2010-05-20 15:16:29 i Allmänt,

Sitter och väntar på att lunchen ska bli klar, idag bjuds det på härligt grillkött, klyftpotatis och någon röra med vitlök. Tror jag skippar vitlöken eftersom jag snart ska iväg och jobba sista dagen denna veckan. Kanske får bli lite bea-sås, eller? Det är ju faktiskt min födelsedag idag och hade tänkt att inte feta allt för mycket i helgen. Det får nog bli goda sallader på någon uteservering. Mums vad härligt!
Det har inte blivit någon träning idag, hade mysfrukost med min älskling innan vi åkte till volvo och beställde ett handtag till bilen. Handlade även lite färdkost tills bussresan i morgon. Det blir härliga grova baguetter med skinka, skagenröra och tomat för min del, plus lite vindruvor att snaska på. Ska ju ha datorn med mig så det kommer säkert att bli en hel del blogginlägg om snarkande medpassagerare, irriterande skrikande ungar mm. Så håll utkik, det kan hända precis vad som hellst! Jag hra packat klart min väska, i alla fall nästan. Har bara kvar det jag behöver i morgon på morgonen.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela