Frida Charpentier

Jag blir så irriterad

Publicerad 2010-05-18 15:35:55 i Allmänt,

Jag sitter och kollar på Tyra Show där dem idag pratar om otrohet och att det kanske ligger i generna. Det är ju sjukt, jag tror absolut inte att otrohet ligger i generna. Ju mer man snackar om detta, ju fler kommer att ta det som en ursäkt, men jag ser det INTE som en ursäkt till att vara otrogen. Jag tycker att otrohet är det värsta som finns, det äcklar mig och jag skulle aldrig någonsin ta tillbaka någon som sårat mig så mycket. Som tur är har jag inte råkat ut för det så kan inte lägga grund på personlig erfarenhet, men jag kan tänka mig hur det skulle vara. Sen har frågan om "vart går gränsen till otrohet" alltid funnits. Jag personligen tycker att det går vid en bemötning av läppar. Sedan är det ju olika från händelse till händelse. Jag tycker absolut inte att man har någon anledning till att vara nära någon annan om man har ett förhållande. Vänskaplig kram är helt okej, men händer på andras lår och liknande är som döden i mina ögon. 

Vad tycker ni om otrohet i generna och vart går gränsen? 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela