Frida Charpentier

Hemma från Sthlm!

Publicerad 2010-05-24 14:15:12 i Allmänt,

Hej igen alla! Nu har jag kommit hem från Sthlm och har packat upp alla mina saker så att allt känns som hemma igen. Det har varit helt underbart borta i huvudstaden med en massa sol, härlig mat och spa. I fredags när vi kom, myste vi på hotell rummet med skumpa, frukter och härligt goda choklader. På kvällen var vi och åt på Hard Rock Cafe innan vi gick och lyssnade på Rix Fm Festival i kungsholmen och jag fick äntligen träffa min Monika :D
På lördagen gick vi upp tidigt, gick på spa och fick ett härligt kurbad och en halvkropps massage. Efter det blev det lunch och shopping vid slottet. Satt i solen vid vattnet och bara njöt av värmen. På kvällen gick vi bort till Stureplan och käkade 3 rätters på Fridays. Hur gott som hellst, framförallt desserten :D
Under söndagen blev det lite sovis innan jespers bror kom och hämtade oss, vi gick lite i Nackas köpcentrum och åt lunch innan vi satte oss på bussen hem igen.

Idag har jag som sagt städat och håller på att tvätta lite. Ska fixa snyggt i badrummet och sedan ikväll blir det jobb.

Puss♥


Innan vi åker! Vilka bruna ben jag har :D


Ute i solen vid slottet


Schtekarn ♥


Ohh my honey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela