Frida Charpentier

God Natt!

Publicerad 2010-05-19 00:46:27 i Allmänt,

Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet, skönt! Måste skynda mig i säng nu eftersom jag ska upp tidigt i morgon och träna, gå till frölunda torg och ungdomsmottagningen innan klockan 1. Efter det ska jag gå till Arbetsförmedlingen så att jag får mina pengar denna månaden och när jag kommer hem blir det lunch och en liten eftermiddags lur innan jag ska iväg och jobba. Det låter väl som en härlig och välplanerad dag?! Jag älskar när mina dagar är planerade till max och gärna ett tidsschema så att jag vet att allt blir gjort, annars kan jag lätt lata och skita i det.

Ne sova va det jag kulle göra!
God natt alla goingar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela