Frida Charpentier

God morgon mina sockersöta!

Publicerad 2010-05-17 11:23:01 i Allmänt,

Ännu en dag med allt för lång sovis. Jag ställde klockan på 08.30 men tror ni inte att jag somnade om occh vaknade klockan 10.30 haha. Inget att gör åt nu i alla fall. Idag blir en jobbig dag. Jag måste städa :( buhuu
Men det måste göras och jag slipper diska för det gjorde min honungspuff igår, tack älskling♥
Jag måste ner till arbetsförmedlingen lite senare och strax innan jesper slutar måste jag åka till Elgiganten och köpa lurar till Sthlms-resan. Då slipper jag åka buss hem igen och så kanske det blir lite handling på Coop så att jag får lite frukost i morgon.

Ne nu måste jag sätta fart, ha det gott så länge!
Pusss



Jag och Cilla i sängen i hotell-salen i skolan för säkert 3 år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela