Frida Charpentier

Vad tycks?

Publicerad 2010-03-07 11:05:02 i Allmänt,

Nu är jag klar med min nya design, väldigt enkel och rosa. Något som stör mig är att jag inte kan få texten att bli större. Jag testade att ändra på typ allt men den var lika liten ändå. Men det gör inget, man ser ju vad det står, hoppas jag i alla fall. hehe 

Har världens träningsvärk idag efter mitt pass igår, vill inte tänka på hur det kommer kännas i benen i morgon.
Men det blir ju ett senare problem ;) Idag ska jag bara ta det lungt, vaknade upp med världens mensvärk idag. (ska inte p-staven hjälpa mot det?) Det bästa är att det inte händer så ofta nu i alla fall, det hade jag aldrig fixat. Så idag kommer det inte hända alls mycket här hemma mer än att jag ska tvätta lite och självklart laga mat. Hade tänkt mig att jag skulle göra goood soppa, men vi får se vad det blir.

Have a nice day
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela