Frida Charpentier

Shopping galen!

Publicerad 2010-03-10 17:08:18 i Allmänt,

Var inne en runda på Frölunda Torg innan jag stack hem efter jobbet. Vill köpa en ny väska för min är riktigt sliten nu, men det blev tyvär inget köp idag. Hittade några riktigt fina men det sa aldrig klick. Snyyft

Upptäckte en ny favorit butik som är nyöppnad på FT som heter New Yorker. Dem hade mycket och både häftiga och söta kläder. Jag hittade 2 stycken klänningar som jag blev helt förälskad i. Den ena var en riktigt snygg partyblåsa och den andra var en otroligt söt sommarklänning som passar utmärkt vid havet.

Hittar tyvär inga bilder på någat utav det jag kollade på så ni får överleva utan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela