Frida Charpentier

Kan inte leva utan mat!

Publicerad 2010-03-07 14:01:52 i Allmänt,

Mmmm vad gott det är med mat!!
Jag håller just nu på att laga lite god "röda soppa" som är en matig soppa med potatis och köttfärs, servera gärna med lite riven ost.
Jag kan inte leva utan denna soppan, fick den i skolan när jag var liten och alla älskade den. Mamma bad om receptet och sedan dess måste jag äta den regelbundet. hahaha

Mitt recept hittar du på; http://www.matklubben.se/matklubben/Fridamatglad/kokbok/?id=1915378&recipeid=76297 

Hoppas det smakar =D
Puss

Kommentarer

Postat av: Lina Larsson

Publicerad 2010-03-25 22:21:17

Åh! Kerstins röda soppan! Det snor jag av dig :) Du har inte hennes äggsås? Den var också gudomlig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela