Frida Charpentier

Impuls shopping!

Publicerad 2010-03-28 17:32:47 i Allmänt,

Kom precis hem från Frölunda Torg, jag och Jesper var och åt sushi och sedan köpte jag en dagkräm och en ansiktsskrubb på apoteket.



Hoppas denna är okej, någon som har den?
Ansiktskrämen jag köpte heter Eucerin för torr hud. Den verkade faktiskt helt okej, är inte särskilt duktig på sådant där så jag litade på tanten i affären.
Sitter och lyssnar på låtarna ur "Mamma Mia" och kan inte annat än sjunga med! JAg älskar dem låtarna och filmen är också så himla underbar!

Ikväll ska vi hyra film och äta tacos med David, om han hinner med att komma hit ;)
Jag röstar på "Sommaren med Göran" Men lär säkerligen bli nerröstad av dem andra. Jag tycker den verkade super kul när man såg trailern på Tv för jätte länge sedan, framför allt när han försöker dränka den där lilla killen i havet hahahaha

 Förresten så sitter jesper och sjunger så att grannarna flyr, tinnitus, ja tack! haha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela