Frida Charpentier

God morgon!

Publicerad 2010-03-08 05:55:55 i Allmänt,

Har ni sovit gott i natt?
Det har jag i alla fall förrutom dem 3 ggr jag vaknade av att jag var tvungen att gå o kissa. Men nu är jag uppe, fixad och ätit så nu väntar jag bara på att gå till vagnen som tar mig till jobbet :)

Jag gick och lade mig klockan 9 igår kväll och var helt slut, jag somnade bums även om jag hade sovit i typ 1 timma innan jesper kommer hem. Jag kommer säkerligen vara lika trött ikväll igen men jag MÅSTE orka gå till gymmet i eftermiddag så jag hoppas på sol hela dagen så att jag är pigg och på humör. Jag älskar solen, jag blir så himla glad och sprallig av den, så det är så himla sjönt att våren är här nu och att solen skiner så ofta.

Ne nu ska jag gå och väcka mitt sovande hjärtegull!
Ha en bra dag<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela